"Flitiga Marie hemservice AB" är ett etablerat företag som utför olika typer av städning och hushållsnära tjänster i Stockholm och grundat och leds av Anna Garbie. Anna har lång erfarenhet av att driva företag inom servicenäringen och ett brinnande intresse för ordning och sätta kunden i fokus. Vi är en seriös aktör på marknaden som som innehar försäkringar, kvalitetsgarantier, F-skattesedel och nöjdkundgaranti.
Vi har en bakgrund och stor erfarenhet inom hemtjänst, lokalvård/ kontorstädning, trappstädning, hemservice, byggnation, social verksamhet och all typ av hushållsnära tjänster.
Vi tycker att det är viktigt att Du som kund förutom att Du erhåller förstklassig och professionell service och även känner ett förtroende, trygghet, att Du trivs med de personer som kommer hem till Dig och att personkemin stämmer. Därför ser vi till att hitta rätt person för just Dig. Nycklar, larmkoder och andra känsliga uppgifter hanteras ytterst varsamt. Vi begär alltid utdrag från polisens belastningsregister och all vår personal har skrivit sekretessavtal.
Det är Du, Din familj och era behov som är vårt fokus. Du som kund bestämmer innehållet i vår tjänst vi ser bara till att utföra den. Ingen uppgift är varken för stor eller för liten för oss. Alla våra tjänster kan med lätthet anpassas efter just era individuella behov. Vår ambition är att göra det som Du som kund önskar och på de tider Du själv väljer.
Alla våra tjänster utförs av pålitlig, utbildad, proffessionell och serviceinriktad personal som bemöter alla våra kunder med ett leende, värme och positiv attityd. All personal pratar svenska men vi har även personal som behärkar andra språk, såsom ryska, polska, spanska, franska och engelska.
Vi erbjuder våra kunder faktureringen med skattereduktion (RUT) enligt gällande skatteregler för all typ av städning och hushållsnära tjänster i Sverige. Vi är måna om våra kunder och att våra kunder är alltid nöjda med det arbete vi utför därför följer ledningen upp uppdragen regelbundet. Och självklart åtgärdar vi om ngt blivit fel. Vår företagsförsäkring täcker eventuella skador på person och egendom som vår personal orsakar.
Vi tycker att det är viktigt att Du som kund förutom att Du erhåller förstklassig och professionell service och även känner ett förtroende, trygghet, att Du trivs med de personer som kommer hem till Dig och att personkemin stämmer. Därför ser vi till att hitta rätt person för just Dig. Nycklar, larmkoder och andra känsliga uppgifter hanteras ytterst varsamt. Vi begär alltid utdrag från polisens belastningsregister och all vår personal har skrivit sekretessavtal.